Saturday 21 January 2012

my family...love u olz..

salam semua..
ni la family ku..
kecik jak pun family ku..
aku cuma ada seorg abg..
yg dah berkahwin..
dan mempunyai 3 org anak..
2 heroin 1 hero..
pastu aku ada seorg adik lelaki...
tu je la adik beradik ku..
kami cuma 4 beradik je..
n aku anak kedua..
 aku syg mereka semua...
mereka tetap d hatiku...
hingga hujung nyawaku..

 haa yang ni babah ku..
ma cucu2nya 3 org...
drg panggil datuk drg ni "nini pinggang"
sebabnya dpt gelaran ni..
babah ku lau marah drg suka cekak pinggang..

yg ni pula mamaku..n babahku...
ia my mom ni stay kat umah..surirumah sepanjang masa..


haa...ni la family angku yg sulung dan satu2nya abg ku dunia akhirat...
kak ipar aku..anak2 buah aku yg nakal...
ehehe skema jugak apiq tu bergbr kan..???


haa yg tgh menunjuk ntah pa tu ialah adikku..satu2nya adik lelaki ku..
dia ni susah ckit mo bergbr..
so td aku curik gbr dari fb nya..
hehehe sori amy...

erm dan adik aku yg last telah pun kembali ke rahmatullah sebaik saja di lahirkan..
al fatihah dik...
moga rohmu di cucuri rahmat..
ko la bidadari syurga
yg akan tlg mama n babah di akhirat kelak...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.